Dziennikarze, Macierewicz i Beata Szydło – mainstream kontratakuje

10 października 2015 | | Opinie i komentarze, Polityka | 6 komentarzy

Wyszukaj: Beata Szydło manipulacje media PIS

Dziennikarstwo?

0
0








Zostawiliście 6 wypowiedzi w temacie “Dziennikarze, Macierewicz i Beata Szydło – mainstream kontratakuje

  1. Krzysztof napisał(a):

    Wspolpraca Pana Macierewicza z Janem Olszewskim /konflikt na tle listy osob wchodzacych w sklad partii/ oraz osmieszenie lustracji I dekomunizacji w Polsce , zdyskwalifikowala juz dawno te metna persone , bylego dobrze poinformowanego ministra MSW. Zastanawiajacy jest fakt ,ze PIS do ktorego sie przykleil , toleruje tego Pana. Czy aby ,,who is who,,w PIS -ie jest tak dlugiej kariery politycznej tego Pana przyczyna???

    0

    0
    • Maya Wiertel napisał(a):

      pan Poslel Macierewicz jest w PiSie dla Powodu .Powodem tym , moze raczej POWODAMI bo jest ich wiele, jest wspomne chociazby walka z klamstwami o Smolensku przez ewe ktora wmawia Polakom ze kopala na metr w poszukiwaniu szczatkow cial osob ktore zostaly zamordowane pod Smolenskiem . Poslel Macierewicz sadzony przez Polszewickich tuziny razy tak nie tuzin ale tuziny , wygrala kazdy , prawie kazdy z prawie 40tu. Przegral zaledwie TRZY rosprawy .Wiec co mnie zastanawia jest to glupie pytanie pana powyzej, pana Krzysztofa ( dlaczego nie pelne nazwisko POLAKU ? ) dlaczego Polsel Macierewicz jest ciagle ztrudniony w PiSie.. odpowiem panu Krzysztofowi tak .Ludzie pracowici , cechujacy sie lojalnoscia dla narodu oraz Polski benda w parti tak dlugo jak zechca wlasnie z tego powodu .Posel Macierewicz PONIEWAZ jest osoba niesamiowicie doinformowana ,z nieslychanym doswiadczeniem zwodowym bedzie w PiSie tak dlugo jak bedzie mial sily oraz determinacje pracy dla narodu POLSKIEGO oraz POLSKI. Nagonka na Posla Macierewicza przez media POlskie sluzy PO !!!!!!!!!! jest spowodowana chwiejna pozycja PO PSL,Oni padaja na morde .Poalcy maja dosc klamczuchow, zlodziei, kretaczy , Posel macierewicz nie dosc ze bedzie w PiSie to zapewniam doostanie swietne stanowisko umozliwiajace jeszce szybciej wyjasnic co naprawde mialo miejsce pod Smolenskiem . Prezes potrafi rowniez LAWIROWAC panie Krzysztofie. Niech pan nie sadzi nawet przez moment ze bedzie Prezes wdawal w klutnie w momencie tak istotnym dla Polski oras nas Polakow. Prezes jest zdeterminowany.My jestesmy zdetreminowani wydrac wybory do Parlamentu po czym bedzieby kontynuowali aby sprawa Smolenska zostala wyjasniona, abysmy wiedzieli co mialo tam miejsce naprawde. Miller I Anodida to ” blizniaki z prawdziwego zdarzenia ” klamczuchy, podobnie klamliwy Film zrobiny przez national Geographik sfinansowany przez PutLERA afe < STOIMY z Poslem macierewiczem tak dlugo jak dlugo bedzie nas potrzebowal my POLONIA , my POLACY !~

      0

      0
      • Krzysztof napisał(a):

        Pani Maya- wskazalem na fakty ,ktore wiaza sie z Panem Macierewiczem . A ktore to spowodowaly ze przemiany w Polsce przybraly negatywny skutek. Byc moze, ze Pan Macierewicz nie ma dobrej reki aby wazne sprawy doprowadzic do konca dla dobra ogolu. Dlatego tez obawiam sie aby nie ,,spartolil,, wyjasnianie tragedii ktora miala miejsce w Smolensku. Osobiscie zycze mu,, good luck,, jest juz wystarczajaca ilosc faktow ,aby w sprawie smolenskiej postawic kropke nad ,,I,, .Nazwac rzeczy po imieniu ,ze byla to ZBRODNIA.

        0

        0
  2. Krzysztof napisał(a):

    Wspolpraca Pana Macierewicza z Janem Olszewskim /konflikt na tle listy osob wchodzacych w sklad partii/ oraz osmieszenie lustracji I dekomunizacji w Polsce , zdyskwalifikowala juz dawno te metna persone , bylego dobrze poinformowanego ministra MSW. Zastanawiajacy jest fakt ,ze PIS do ktorego sie przykleil , toleruje tego Pana. Czy aby ,,who is who,,w PIS -ie jest tak dlugiej kariery politycznej tego Pana przyczyna???

    0

    0
    • Maya Wiertel napisał(a):

      pan Poslel Macierewicz jest w PiSie dla Powodu .Powodem tym , moze raczej POWODAMI bo jest ich wiele, jest wspomne chociazby walka z klamstwami o Smolensku przez ewe ktora wmawia Polakom ze kopala na metr w poszukiwaniu szczatkow cial osob ktore zostaly zamordowane pod Smolenskiem . Poslel Macierewicz sadzony przez Polszewickich tuziny razy tak nie tuzin ale tuziny , wygrala kazdy , prawie kazdy z prawie 40tu. Przegral zaledwie TRZY rosprawy .Wiec co mnie zastanawia jest to glupie pytanie pana powyzej, pana Krzysztofa ( dlaczego nie pelne nazwisko POLAKU ? ) dlaczego Polsel Macierewicz jest ciagle ztrudniony w PiSie.. odpowiem panu Krzysztofowi tak .Ludzie pracowici , cechujacy sie lojalnoscia dla narodu oraz Polski benda w parti tak dlugo jak zechca wlasnie z tego powodu .Posel Macierewicz PONIEWAZ jest osoba niesamiowicie doinformowana ,z nieslychanym doswiadczeniem zwodowym bedzie w PiSie tak dlugo jak bedzie mial sily oraz determinacje pracy dla narodu POLSKIEGO oraz POLSKI. Nagonka na Posla Macierewicza przez media POlskie sluzy PO !!!!!!!!!! jest spowodowana chwiejna pozycja PO PSL,Oni padaja na morde .Poalcy maja dosc klamczuchow, zlodziei, kretaczy , Posel macierewicz nie dosc ze bedzie w PiSie to zapewniam doostanie swietne stanowisko umozliwiajace jeszce szybciej wyjasnic co naprawde mialo miejsce pod Smolenskiem . Prezes potrafi rowniez LAWIROWAC panie Krzysztofie. Niech pan nie sadzi nawet przez moment ze bedzie Prezes wdawal w klutnie w momencie tak istotnym dla Polski oras nas Polakow. Prezes jest zdeterminowany.My jestesmy zdetreminowani wydrac wybory do Parlamentu po czym bedzieby kontynuowali aby sprawa Smolenska zostala wyjasniona, abysmy wiedzieli co mialo tam miejsce naprawde. Miller I Anodida to ” blizniaki z prawdziwego zdarzenia ” klamczuchy, podobnie klamliwy Film zrobiny przez national Geographik sfinansowany przez PutLERA afe < STOIMY z Poslem macierewiczem tak dlugo jak dlugo bedzie nas potrzebowal my POLONIA , my POLACY !~

      0

      0
      • Krzysztof napisał(a):

        Pani Maya- wskazalem na fakty ,ktore wiaza sie z Panem Macierewiczem . A ktore to spowodowaly ze przemiany w Polsce przybraly negatywny skutek. Byc moze, ze Pan Macierewicz nie ma dobrej reki aby wazne sprawy doprowadzic do konca dla dobra ogolu. Dlatego tez obawiam sie aby nie ,,spartolil,, wyjasnianie tragedii ktora miala miejsce w Smolensku. Osobiscie zycze mu,, good luck,, jest juz wystarczajaca ilosc faktow ,aby w sprawie smolenskiej postawic kropke nad ,,I,, .Nazwac rzeczy po imieniu ,ze byla to ZBRODNIA.

        0

        0

Dodaj komentarz

Doceniasz to co robimy?
Czujesz się na siłach aby pomóc?
Wspomóż nas w dalszym działaniu

Wybierz swój abonament dobrowolny
Podziel się słowem
rezygnacja


Nasze nowości

Rok po Dobrej Zmianie – w Łodzi 21.02.2017

Wykład i dyskusja z publicznością Stanisława Michalkiewicza 10

W Polsce musi się rodzić więcej dzieci!

Tadeusz Polkowski „Tadek” 10

Burza wokół transportu VIP-ów

Polski Punkt Widzenia – Bartosz Kownacki 00

Wojsko Polskie jest wciągane w kolejny kryzys (kombinację operacyjną) w Polsce

Stanisław Michalkiewicz w Radiu Wnet 11

Każdy kolejny atak jest bardziej bezczelny

Głos Polski – min. Antoni Macierewicz 00

Likwidacja OFE i co dalej?

Rozmowy niedokończone – prof. Grażyna Ancyparowicz 00

Współczesna Europa, a idee Roberta Schumana

Rozmowy Nedokończone – prof. dr hab. Zbigniew Krysiak – Prezes Instytutu Myśli Schumana, Tomasz Cegiełka – Członek Rady Instytutu Myśli Schumana 00

Białoruś z pierwszej ręki

Wojciech Leszek, dr Jan Przybył, Marcin Janowski 20

Narodowe Siły Zbrojne – spotkanie autorskie

Stanisław Michalkiewicz, Leszek Żebrowski, Michał Gniadek 00

Ryszard Petru o Nowoczesnej: my się czujemy jak jednostka GROM

To mówił on samozwańczy lider opozycji który chciałby zostać premierem. 90

Prokurator Barbara Kijanko i jej uniki ws. Amber Gold

Joanna Kopcińska – Polski Punkt Widzenia 10

Zwiastuny wydarzeń marcowych

Myśląc Ojczyzna – red. Stanisław Michalkiewicz 52

Serdeczna wdzięczność Panie Marszałku Schetyna!

Prezes PiS do przewodniczącego PO: „Przypuszczam, że być może Pan wierzy w to co mówi” 20