Wlasnie skonczylem czytac pana ksiazke „Teorie spiskowe”.Swietna i dziekuje :-)Mam nadzieje,ze bedzie pana wyklad gdzies na slasku i gdzie mozna info odnosnie wykladow znalezc?Pozdrawiam
Panie Stanisławie większość ludzi nie chce poznać prawdy bo to wymaga od nich wysiłku! „..lepiej byłoby, jakby było dobrze!” a to nie wymaga wysiłku! Dla czego nie może się stać,być dobrze jak za skinieniem czarodziejskiej różdżki? Bo to tak nie działa! Aby było dobrze należy działać.Komu ja to tłumacze 😉
Większość nie potrafi zweryfikować informacji, a za prawde najczęściej uznaja to co akurat zgadza się z ich poglądem. Bez wdrożenia odpowiednich metod z zakresu identyfikacji i opisu informacji, procesow, poznawczych i decyzyjnych do szkolnictwa możemy tylko sobie pomarzyć, ze cos się zmieni i tak jest w każdej dziedzinie wadliwe procesy kształcenia przekładają się na wszystko np sądownictwo, policja itd.
https://www.youtube.com/watch?v=aAeRFSXLbHI&feature=youtu.be
Rozmawianie o CETA (tajnej umowie) znając tylko jej skrawek, cześć, to przejaw ignorancji. No chyba że jest się politykiem 😉
Ten pan ponoć przeczytał całość… dlatego się tu znalazł. Ciekawy jestem co pan Michalkiewicz na to.
https://www.google.pl/url?q=http://strefazieleni.org/wp-content/uploads/2016/06/Polish-version-CETA-TTIP-little-brother.pdf&sa=U&ved=0ahUKEwidyfSbw_7PAhUDhiwKHarhDJwQFgglMAk&usg=AFQjCNGYy1suQdDWacs0z9zLcYb5xwe8_w
Tak to prawda ja też wolę żeby było dobrze .
Wlasnie skonczylem czytac pana ksiazke „Teorie spiskowe”.Swietna i dziekuje :-)Mam nadzieje,ze bedzie pana wyklad gdzies na slasku i gdzie mozna info odnosnie wykladow znalezc?Pozdrawiam
Wybaczcie mi szanowni państwo, ale większość ludzi to wiersz idioty na powielaczu.
Panie Stanisławie większość ludzi nie chce poznać prawdy bo to wymaga od nich wysiłku! „..lepiej byłoby, jakby było dobrze!” a to nie wymaga wysiłku! Dla czego nie może się stać,być dobrze jak za skinieniem czarodziejskiej różdżki? Bo to tak nie działa! Aby było dobrze należy działać.Komu ja to tłumacze 😉
Większość nie potrafi zweryfikować informacji, a za prawde najczęściej uznaja to co akurat zgadza się z ich poglądem. Bez wdrożenia odpowiednich metod z zakresu identyfikacji i opisu informacji, procesow, poznawczych i decyzyjnych do szkolnictwa możemy tylko sobie pomarzyć, ze cos się zmieni i tak jest w każdej dziedzinie wadliwe procesy kształcenia przekładają się na wszystko np sądownictwo, policja itd.
Innymi słowy większość nie ma w ogóle żadnego poglądu lub czasami się zdarza, że im się wydaje, że ma, co bywa jeszcze groźniejsze.
… to Ci ludzie, którzy rzadko słuchają Pana Redaktora, a częściej oglądają TV