Melanż – kampania społeczna. Przekaż innym, podaj dalej

Zobacz całą serię:

Szlugi – oczekiwania vs. rzeczywistość

Wóda – oczekiwania vs. rzeczywistość

Browar – oczekiwania vs. rzeczywistość

Amfa – oczekiwania vs. rzeczywistość

LSD – oczekiwania vs. rzeczywistość

Blanty – oczekiwania vs. rzeczywistość

Grzyby – oczekiwania vs. rzeczywistość

Amfetamina – oczekiwania vs. rzeczywistość

Fajki – oczekiwania vs. rzeczywistość

Promo

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

17 komentarzy

  1. Hmmm… Przywyklem do tego ze pan zwykle wie o czym sie wypowiada. (Abstrahuje od tego w co wierzy bo to prywatna sprawa i z tym nie dyskutuje ) A tu cos o dzointach! Skad ta wiedza? Trzeba bedzie dodawac do ziola instrukcje obslugi . W dajmy na to odkurzaczach sa i kazdy wie jak uzywac…

  2. Ja zasadniczo nie używam ale niech se każdy robi co chce. Przeciwny natomiast jestem takim kampaniom. Jak widać po komentarzach nie odnoszą oficjalnego skutku a zaraz sie okaże ze to z publicznych pieniędzy. Za to cel nieoficjalny jak najbardziej. Szwagier szwagra, kasa pod stołem albo i całkiem legalnie w świetle prawa pieniadze podatników znikną.

  3. Zabawne na oko reżyserem jest alkoholik, Panie Stanisławie lepiej temat znać zanim się go porusza owszem, żadna używka nie sprzyja rozwojowi młodzieży, palą piją, zakazany owoc smakuje najlepiej. Tylko kto na tym zarabia?

Skomentuj Miro Horaczko Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *