Kilka metrów przed uderzeniem samolotu o ziemię doszło do wybuchu, który wytworzył poduszkę powietrzną między samolotem a ziemią co sprawiło ,że :1)ta część samolotu znajdująca się po stronie przedniej wybuchu dostała przyspieszenia i została charakterystycznie rozrzucona (jakby wystrzelona z armaty).2)Natomiast ta część samolotu(tylny ogon,silniki inne elementy) po stronie tylnej wybuchu,zostały siłą wybuchu wyhamowane.Dlatego też ślady uderzenia o ziemię silników i tylnej komory silnikowej są tylko „zarysowane”.Również droga przebyta przez pędzące elementy samolotu jest nie naturalnie krótka.Samo epicentrum wybuchu można dość precyzyjnie określić i jest to kilka metrów przed uderzeniem komory silnikowej o ziemię .Obszar ten odznacza się chaotycznym ułożeniem dużej ilości posiekanych elementów drewnianych i aluminiowych,jednak niektóre gałęzie drzew oddalone od wybuchu ułożone są przeciwnie do lotu samolotu!
Kilka metrów przed uderzeniem samolotu o ziemię doszło do wybuchu, który wytworzył poduszkę powietrzną między samolotem a ziemią co sprawiło ,że :1)ta część samolotu znajdująca się po stronie przedniej wybuchu dostała przyspieszenia i została charakterystycznie rozrzucona (jakby wystrzelona z armaty).2)Natomiast ta część samolotu(tylny ogon,silniki inne elementy) po stronie tylnej wybuchu,zostały siłą wybuchu wyhamowane.Dlatego też ślady uderzenia o ziemię silników i tylnej komory silnikowej są tylko „zarysowane”.Również droga przebyta przez pędzące elementy samolotu jest nie naturalnie krótka.Samo epicentrum wybuchu można dość precyzyjnie określić i jest to kilka metrów przed uderzeniem komory silnikowej o ziemię .Obszar ten odznacza się chaotycznym ułożeniem dużej ilości posiekanych elementów drewnianych i aluminiowych,jednak niektóre gałęzie drzew oddalone od wybuchu ułożone są przeciwnie do lotu samolotu!